התאמת שמות לתינוקות לפי הנומרולוגיה

התאמת שמות לתינוקות שעתידים להיוולד זו אף פעם לא משימה פשוטה. לרוב, ההורים רוצים לוודא שהם מעניקים לילדים שלהם שם עם משמעות ומסר ייחודי ועל כן מחפשים אחר עקרון מנחה. בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט הורים שבוחרים בשמות על פי הנומרולוגיה והקבלה, ואם זה משהו שגם לכם יצא לחשוב עליו, כאן תמצאו את כל המידע החשוב בנושא.

התאמת שמות על פי הנומרולוגיה

על פי הנומרולוגיה, למספרים הנגזרים מהאותיות בשם יש תדר מסוים ומשמעות ברורה. הסוד הגדול של כל אדם קשור לתאריך הלידה שלו שאינו ניתן לשינוי, ולשם שהוא דווקא כן ניתן לבחירה והתאמה. על פי התורה הזו, כאשר בוחרים שמות לתינוק, יש להמיר את האותיות על פי הגימטריה, לחבר אותן וכך מקבלים את הערך הנומרולוגי של השם.

מהו שם טוב על פי הנומרולוגיה?

לפי השיטה הנומרולוגית, שם טוב הוא כזה שבבסיסו ישנה התאמה בינו לבין מסלול ההתפתחות של במפת הלידה של הילד. בנוסף, שם טוב הוא שם המכיל מגוון רחב של מספרים שיוצרים דינמיקה טובה ביניהם. כמו כן מומלץ תמיד לבחור שם שיוצר איזון נומרולוגי טוב עם שם המשפחה.

התאמת שמות על פי הקבלה

לפי תורת הקבלה, השם הניתן לאדם הוא בעל משמעות רבה יכול להשפיע על גורל האדם ועל מאורעות החיים. גם כאן, ישנה משמעות רבה לבחירת האותיות ולצירוף שלהן. הקבלה מוסיפה ומשרטטת מספר עקרונות בסיסיים כמו נקיטת זהירות בבחירת שם עם צירוף קודש, בחירת שמות בנות לבנים ולהיפך, הענקת שם של אדם שנפטר בטרם עת וכן הלאה.

לקראת הלידה המתקרבת, מומלץ בחום להכיר עוד את עולם הנומרולוגיה והקבלה, מה שיעזור לבצע את הבחירה הנכונה ביותר.