שמות לבנים – השמות שהובילו את שנת 2021

אז בשעה טובה ומוצלחת גיליתם שאתם בהריון, הבטן הולכת ומתעגלת לה ואפילו גיליתם שאתם עומדים להיות הורים לבן מתוק. אחרי שעושים את כל הבדיקות ורואים שהכל מתנהל כשורה, מגיע אחד השלבים המרגשים ביותר – בחירת השם. יש הורים שמחפשים שמות מקורים וייחודיים, אחרים מעדיפים ללכת על שמות נפוצים ופופולריים בתקופת הזמן בה הילד צפוי להיוולד. כך או כך מדובר בלי ספק בבחירה חשובה ואנחנו רק יכולים לתאר לעצמנו ששניכם כבר חושבים על שמות לבנים שאתם אוהבים. אם כך אנחנו רוצים לנסות לעזור ולתת השראה ואנו שמחים להביא בפניכם כעת את השמות הנפוצים והפופולריים ביותר לשנת 2021.

שנת 2021 – חזרה למקורות

הדבר שמאפיין יותר מכל שמות לבנים בשנה החולפת הוא החזרה של הורים רבים (לאו דווקא דתיים או מסורתיים) לשמות מקראיים. אחד השמות הנפוצים ביותר בשנה הזו הוא השם דוד, כשחלק מההורים גם בחרו לאיית אותו עם האות י׳ (דויד). מדובר בהחלט על מגמה ולצד השם הזה שמות פופולריים נוספים מהמקרא שניתנו לתינוקות הם דניאל ורפאל.

רוח ישראלית מנשבת

מעבר לשמות התנכיים, שנת 2021 הביאה איתה גל מחודש של שמות ישראליים אותנטיים ועדכניים. הורים רבים הלכו על שמות לבנים כמו יובל, עומר, נועם, לביא ועידו. בלי ספק שמות עדכניים, פופולריים ונפלאים.

אווירה בינלאומית

לצד השמות המקומיים חייבים לדבר על שמות לבנים פופולריים באווירה בינלאומית. השמות הנפוצים בסגנון הזה בשנת 2021 היו קאי, ריי, ליאו ורוי. אז איך אתם מתכוונים לקרוא לבן המתוק שלכם? אנחנו בטוחים שיש הרבה מאד שמות לבנים שרצים לכם בראש וסביר להניח שמתוכם ישנם כבר כמה פייבוריטים. אם עדיין לא אנחנו מקווים מאד שהצלחנו לתת קצת השראה. ושיהיה בשעה טובה ומוצלחת!

מרחבי הרשת:

אינטרנט סיבים אופטיים – הצטרפו לשירות האינטרנט בסיבים אופטיים מבית yes