שמות מומלצים לבנים על פי הקבלה

אם בשעה טובה אם מצפים לתינוק חמוד ומתוק, מתחילים לחשוב על שמות לבנים שאתם אוהבים ומכוונים במיוחד לשמות בעלי משמעות רוחנית עמוקה, הרעיון של שמות לבנים בעלי משמעות מהקבלה זה בהחלט רעיון מצוין עבורכם. זה הזמן לכמה רעיונות נפלאים שייתנו לכם השראה, ושיהיה במזל ובשעה טובה!

אורי

השם אורי, כלומר האור שלי, הוא בעל משמעות גדולה בעולם הקבלה. האור הופיע לראשונה בבריאת העולם והוא מתקשר לרעיון של בשורה חדשה גדולה ומשמחת והוא גם קשור לזוהר הקדוש.

הראל

הראל הוא אחד מהכינויים למזבח בתנ״ך ואחד מהכינויים להר סיני שבו ניתנה התורה הקדושה. זהו שם שאליו מיוחסת קדושה גדולה וכוח רב על פי הקבלה.

עילאי

בארמית פירוש השם הוא דבר מה נעלה, נישא, משובח ואיכותי. בתלמוד עילאי הוא בנו של רב גדול וברבות השנים נקשר השם בקבלה להצלחה, שאפתנות וגדולה.

אריאל

אם אתם מחפשים שמות לבנים בעלי עוצמה מיוחדת, אריאל הוא השם שאתם רוצים לבחור. שילוב בין המילה אריה למילה אל, הכינוי המקראי לירושלים ולבית המקדש ושם שהמשמעות שלו היא סמל לאומץ, כוח וגבורה.

יהונתן

יהונתן בתנ״ך הוא השם של בנו הבכור של שאול המלך וגם השם של חברו הטוב של דוד המלך (״דוד ויהונתן הנאהבים והנעימים, בחייהם ובמותם לא נפרדו״). מתוך ההקשר ההיסטורי השם המיוחד הזה מתקשר בקבלה לחברות אמת, נאמנות, אומץ וגדלות נפש.

יובל

על פי הקבלה מוסיקה היא נדבך חשוב בחיבור לבריאה ובתנ״ך יובל בן למך הוא זה שהמציא את תורת הנגינה. אם כך – אם אתם מחפשים שמות לבנים בעלי משמעות רוחנית אין ספק ששמות מהקבלה זה רעיון מצוין עבורכם והשמות עליהם המלצנו כאן הם בהחלט שמות ייחודיים עם משמעות עמוקה.  

מרחבי הרשת:

אינטרנט סיבים אופטיים – הצטרפו לשירות האינטרנט בסיבים אופטיים מבית yes